5 תשובות
צהריים
היי אהובה!

אני באופן אישי לא מסוגלת להכניס משהו לפה לפני 12 בצהריים.. לא יודעת זה סתם מעצבן בקיבה.

מקווה שעזרתי!
בחיים לא קרה לי שקמתי בצהריים.. אם זה יקרה אני אוכל ארוחת בוקר.
אוכלת מה שבא לי
בוקר