7 תשובות
תלוי איך אתה מנצל את הזמן שלך
שואל השאלה:
מנסה כמה שיותר לבלות עם חברים
אנונימי
החיים לא הוגנים :(
כי התרגלת לשגרה של לימודים ופתאום אין לך את זה וגם אתה יודע שיש לך קצת יותר זמן עד הצבא
כי החיים משעממים
כי התרגלתה שאומרים לך מה לעשות אתה לא יודע מזה לקום ולעשות לבד
זה לא משהו שמלמדים בבית ספר


והחיים לא משעממים פשוט אנשים לא מבינים את מקומם בעולם ולמה הם באו
(באו לעשות תיקון ללמוד תורה ולעשות מצוות. מי שחי גשמי ונושם תולדות עפר לא יהיה מאושר)
מבינה אותך גם אני מרגישה ככה, אבל פשוט מנסים לנצל את הזמן כמו שצריך ולעשות דברים שאתה אוהב וזה עוזר