6 תשובות
אני כאילו מבינה אותך אבל כן צריך להודות להורים על מה שהם עושים בשבילנו, לתת להם כבוד והכל.
-למה לא לתת מקום לעצמך?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אומרת לא לתת להם כבוד
אבל ראיתי הרבה פעמים שאנשים מוותרים על דברים כי ההורים שלהם אמרו להם ככה או דוחפים לדוגמא ללמוד מקצוע מסוים, לצאת/ לא לצאת עם מישהו מסוים.
וגם כבוד לאחרים צריך להיות במידה, ברור, צריך להציע להם עזרה ולדבר אליהם יפה אבל יש הרבה הורים שבעצמם מדברים לא יפה לילדים שלהם אז למה שהם יכבדו אותם?
בולל מסכימה לגמרי
לדעתי ההורים צריכים גם לדעת איך להתנהג עם הילד שלהם וגם לכבד אותו ושזה לא יהיה רק מהצד של הילד
אנונימית
קשר רגשי
שואל השאלה:
נכון, זה עושה נזק אדיר לילדים מלבד זה שהם לא יכולים להיות עצמאים, הם מתרגלים שזה בסדר לעשות דברים שהם לא אוהבים באמת ולרצות אחרים ואז חיים חיים עצובים שהם לא באמת רצו.
אין משהו עצוב יותר מהורים שדוחפים את הילדים שלהם למשהו מסוים
אנונימית