5 תשובות
ערך עצמי נמוך
תרימי לעצמך את שווה תמיד לא משנה אם הגיבו או לא
תרימי לעצמך את שווה תמיד לא משנה אם הגיבו או לא
תרמי לעצמך תגידי לעצמך מה אכפת לי מה הם חושבים עלי או למה הם לא עונים לי הפסד שלם
לכולם זה מכאיב
אבל צריך להתרגל, זה קורה לכולם
לפעמים לא שמים לב
וחושבים שיענו אח"כ, ושוכחים
אבל צריך להתרגל, זה קורה לכולם
לפעמים לא שמים לב
וחושבים שיענו אח"כ, ושוכחים
שואל השאלה:
זה ילדים שהם חלק חברים שלי גם וחלק אני רוצה להכיר
זה ילדים שהם חלק חברים שלי גם וחלק אני רוצה להכיר
אנונימית
זה כנראה קשור למשהו שעברת וזה קשור גם לאיך שאת מפרשת את הסיטואציה נגיד אם מישהו לא עונה אז אני לא חשובה לו ולא אכפת לו איך אני או הדבקים שאמי אומקת לא משמעותיים לו. אולי כדאי שתעבדי על הפרשנויות כשכת יותר רגועה זה יכול ממש לעזור לך. ואם את מרגישה בנח עם הבן אדם אז אולי פשוט תשאלי יתדבגי איתו ותגידי שתשמחי שאולי אךילו ישלחו אישור שקראו והתייחסו