17 תשובות
הייתי ממליצה לך להוציא את השק שינה מהתיק ולקשור אותו בחוץ
יש תיקי אימון כאלה שהם תיק צד ענקי וזה מטורף זה פשוט מושלם לטיולים כאלה
שמעו אני מבינה אותה למחנה קיץ צריך להביא חצי בית איכשהו למרות שזה ביער
כאילו כלום לא נכנס אפילו בתיקי צד האימונים האלה
תלוי מה את רוצה לקחת איתך כי לי זה הספיק.. לקחתי פשוט כמה חולצות וכמה מכנסיים ואפשר לתלות בגדים אולי
שמעי רק הצ'ופרים של הסוף שנה לחניכים יקחו לי חצי עולם אני מתה זה נוראיי
שואל השאלה:
התיק המרכזי הענק שלי הוא תיק של אימונים ענק 110 ליטר, שם כל הבגדים והחטיפים וזה, ובתיק הבינוני יש לי שק שינה, מגבת, מים ואוכל
שואל השאלה:
אני כיתה ט אני לא מדריכה אז אני לא מביאה שום צופרים
אחות תביאי שתי מגבות ממליצה לך בחום למה אחרי איזה כמה ימים שהמגבת מתייבשת יש לה ריח של אשפה
אז מושלם לדעתי את לא צריכה עוד משהו אני חושבת.. אפשר כם למחזר בגדים תמיד אפשר לשתוך ולתלות בטח אז לא נראה חי צריך עוד
כן^^
שואל השאלה:
לא לא עוד תיקים אבל כאילו זה מרגיש לי מוזר שאני באה עם חצי בית וגם אני קטנה אז זה כפול ממני בגודל
וואי שנה שעברה התנגבתי איתה וחזרתי להיות מסריחה זה היה זוועה היה לה ריח פשוט מזעזע בימים האחרונום לגמרי
זה לא חצי בית זה ממש דבריים בסיסיים
הכל טוב אחות, התיק שלקחת ממש סבבה העיקר שהכל נכנס
הלכתי להמון טיולים ארוכים וזה לא משנה כמה תביאי רק תוודאי שאת מביאה מספיק ולא ממש יותר מדיי. אל תשכחי כרית את תודי חי אחר כך
שמעי אני שנה שעברה ניסיתי לקחת את תיק כאילו גב מוצ'ילה כזאת ענקית ולא נכנס לי כלום אז לקחתי מזוודה
הקטע שמזוודה זה מפונק רצח וזה כאילו הכי לא קשור בארץ
אני צריכה לחשוב השנה מה לעשות
תביאי כמה שיותר למי אכפת בדיוק