5 תשובות
כן, מכירה כמה
עלובים
שואל השאלה:
לא חושב שגרים שם זה עיר רדופה כל הבניינים רקים הממשלה עובדת עלינו
אנונימי
שואל השאלה:
בגלל זה אין אף אחד מחריש בסטיפס
אנונימי
יש לך בעיה עם חריש?
מי יגור שם מרצונו