5 תשובות
צוללת שיצאה לחפש את הטיטאניק.
היו בה מספר אנשים עשירים והזהירו אותם לא לצאת כי הצוללת הזו לא בנויה מספיק טוב.
הצוללת אבדה כשנשאר בה חמצן ל90 שעות.
היא לא נמצאה עד שתם הזמן-כאשר נגמר החמצן הצוללת "התרסקה" עקב לחץ (ככל שיורדים עמוק יותר במים מופעל יותר לחץ) והנוסעים בה נמחצו למוות ושאריות הצוללת שנסחפו נמצאו
היו בה מספר אנשים עשירים והזהירו אותם לא לצאת כי הצוללת הזו לא בנויה מספיק טוב.
הצוללת אבדה כשנשאר בה חמצן ל90 שעות.
היא לא נמצאה עד שתם הזמן-כאשר נגמר החמצן הצוללת "התרסקה" עקב לחץ (ככל שיורדים עמוק יותר במים מופעל יותר לחץ) והנוסעים בה נמחצו למוות ושאריות הצוללת שנסחפו נמצאו
שואל השאלה:
אווקי אבל מה קרה להה
אווקי אבל מה קרה להה
לא מצאו אותה נראלי
אנונימית
צוללת שיצאה לראות את השרידים של הטיטאניק. שעה ורבע אחרי שיצאו נאבד הקשר שלהם (ההגה היה שלט של פלייסטיישן 2) ובעומק מסויים הצוללת התפוצצה כמו פחית שימורים וככה גם האנשים. חשבו שנגמר להם החמצן ושהם חיכו יומיים אבל הם מתו על המקום
מצאו את השרידים של הצוללת אגב
מצאו את השרידים של הצוללת אגב
טיטאן זאת צוללת של חברת צוללות אמריקאית פרטית.
זאת צוללת קטנה סך הכל.
חמישה אנשים שילמו הון תועפות כדי לצלול עמוק מאוד עם הצוללות במטרה לראות את השרידים של הטיטאניק שטבעה לפני 100 שנה.
הצוללות הייתה ידועה בעובדה שהיא לא בטיחותית כל כך (היו בה הרבה תקלות מכניות לפני כן). אחד החברים שהיה בצוללת אמר לפני היציאה שבטיחות פחות מעניינת אותו ושחייב לקחת סיכונים בחיים.
הצוללות יצאה למסע שלה אל הטיטאניק במים של צפון-מזרח קנדה. תוך שעה ו45 דקות ניתק איתה הקשר ואף אחד לא ידע יותר איפה היא.
יצאו לחפש אותה, כמה גופים אמריקאים וקנדיים, אבל היא עדיין לא נמצאה.
אנחנו יודעים שהייתה בה אספקת חמצן לנוסעים שנמשכה לארבעה ימים בערך, והחמצן אזל כבר לפני כמה ימים, משמע, סביר להניח שכל הנוסעים שהיו בה נהרגו.
לפני כמה ימים מצאו שרידים מפוזרים בים באזור בו הצוללת נעלמה שמקשרים אותם לטיטאן. משערים שהיא התפוצצה והתפרקה, וכל הנוסעים בה נהרגו עם הפיצוץ.
זאת צוללת קטנה סך הכל.
חמישה אנשים שילמו הון תועפות כדי לצלול עמוק מאוד עם הצוללות במטרה לראות את השרידים של הטיטאניק שטבעה לפני 100 שנה.
הצוללות הייתה ידועה בעובדה שהיא לא בטיחותית כל כך (היו בה הרבה תקלות מכניות לפני כן). אחד החברים שהיה בצוללת אמר לפני היציאה שבטיחות פחות מעניינת אותו ושחייב לקחת סיכונים בחיים.
הצוללות יצאה למסע שלה אל הטיטאניק במים של צפון-מזרח קנדה. תוך שעה ו45 דקות ניתק איתה הקשר ואף אחד לא ידע יותר איפה היא.
יצאו לחפש אותה, כמה גופים אמריקאים וקנדיים, אבל היא עדיין לא נמצאה.
אנחנו יודעים שהייתה בה אספקת חמצן לנוסעים שנמשכה לארבעה ימים בערך, והחמצן אזל כבר לפני כמה ימים, משמע, סביר להניח שכל הנוסעים שהיו בה נהרגו.
לפני כמה ימים מצאו שרידים מפוזרים בים באזור בו הצוללת נעלמה שמקשרים אותם לטיטאן. משערים שהיא התפוצצה והתפרקה, וכל הנוסעים בה נהרגו עם הפיצוץ.