7 תשובות
הדרך היחידה להקיא זה לדחוף אצבע או ללחוץ על הבטן אבל לדחוף אצבע עובד הכי טוב
שואל השאלה:
בטוח אין משהו אחר
בטוח אין משהו אחר
שתה מים. אבל אם אתה רוצה לעשות את זה בכוונה תשכח מזה ואל תקיא...
אם יש לך להקיא זה אמור לצאת לבד אם זה לא קורה שתה מים
אנונימית
אם זה עושה לך בחילה זה אמור לקרות לבד
לך שב ליד האסלה עד שזה יצא ותחשוב על להקיא
לחשוב על התחתונים של סבתא
באותו הנושא: