20 תשובות
סבבה
זה סבבה לגמרי
זה ממש סבבה לכתוב סבבה זה כמו אוקיי אבל יותר זורם כזה
שואל השאלה:
זה מוזר כזה
זה מוזר כזה
אני אוהבת לכתוב סבבי, זה נראה לי יותר ידידותי למשתמש כי סבבה זה קצת קר
סבא אבא
מישהו: אתה רוצה לבוא לים מחר?
מישהו 2: סבבה
מישהו 2: סבבה
זה מתאים להכל
שואל השאלה:
זה לא^
הנה כמו זה שכתב מעליך זה נוראי לכתוב ככה
זה לא^
הנה כמו זה שכתב מעליך זה נוראי לכתוב ככה
זה ממש סבבה לכתוב ככה^
^^ למה זה לא סבבה?
לכתוב סבבה?
לכתוב סבבה?
שואל השאלה:
סבבה זה מתאים לכמה דברים לא להכל
סבבה זה מתאים לכמה דברים לא להכל
וזה לגמרי סבבה^
שואל השאלה:
וואו^
וואו^
סבבה זה סבבה לגמרי
סבבה אגוזים
דווקא אני אוהב את המילה הזאת, סבבה, סבבה לגמרי, אני מעדיף אותה מ"טוב" או "אוקיי"
או "בסדר"
יותר קונוטציה חיובית כזאת, פחות אדישה.
או "בסדר"
יותר קונוטציה חיובית כזאת, פחות אדישה.
שואל השאלה:
הו וואו זה מסביר למה כולם אומרים שאני אדיש
הו וואו זה מסביר למה כולם אומרים שאני אדיש
זה מעביר את המסר
באותו הנושא: