9 תשובות
שאלה יפה
חושבת שהבן היחידי שצריך להיות זה הרב בתפקיד הרב ולא בתפקיד מנהל (אולי גם להעביר חלק מהשיעורים כמו תנך או תושבע וכו)
חושבת שהבן היחידי שצריך להיות זה הרב בתפקיד הרב ולא בתפקיד מנהל (אולי גם להעביר חלק מהשיעורים כמו תנך או תושבע וכו)
שואל השאלה:
^ גם מורות יכולות לעשות את זה
^ גם מורות יכולות לעשות את זה
לא ברור לי.. אצלי יש גם מנהל וגם רב למרות שהבית ספר הוא רק של בנות... שלפחות תהיה מנהלת. כולם מתנגדים אל המנהל הזה אצלי ולא מבינים איך הוא בכלל בתפקיד הזה.
אנונימית
בתיאוריה ^גם^ מורות-דתיות יכולות לעשות את זה
בפועל: מורות דתיות לא לומדות הרבה אחרי התיכון. מסיימות תואר בחינוך (או שנת השלמה) והופ' - להוראה עד הפנסיה.
מורים דתיים לעומת זאת - הם לרוב כאלו שלמדו בישיבה לא מעט שנים אחרי התיכון, ואז מחפשים מקצוע תורני (מקצוע שבו הם ילמדו תורה כל החיים)
ואז תמיד יהיה להם עדיפות באולפנות, על פני מורות שלא למדו שנים ארוכות בישיבה.
בפועל: מורות דתיות לא לומדות הרבה אחרי התיכון. מסיימות תואר בחינוך (או שנת השלמה) והופ' - להוראה עד הפנסיה.
מורים דתיים לעומת זאת - הם לרוב כאלו שלמדו בישיבה לא מעט שנים אחרי התיכון, ואז מחפשים מקצוע תורני (מקצוע שבו הם ילמדו תורה כל החיים)
ואז תמיד יהיה להם עדיפות באולפנות, על פני מורות שלא למדו שנים ארוכות בישיבה.
אצלנו הגבר היחיד זה הרב
אנונימית
לרוב מורות, מלבד מה שצריך רב.
ויש לרוב רבנים בגלל שהם כאילו הרבנים של האולפנה או שהם מלמדים בנוסף מקצועות שקשורים לבית מדרש/תנך
תאמת אצלנו באולפנה היה רק מנהל בן אחד שזה היה מיכאל בנסון לפני כמה עשורים נראלי ומאז התחלפו 2 מנהלות והנוכחית שעכשיו היא מנהלת
^ ובנוסף אצלנו באולפנה יש רק 8 בנים מכל האולפנה (כולל אבי בית, שומר, רבנים, עוזר כספים ומנהל 1 של כיתות ז-ט)
באותו הנושא: