5 תשובות
או שלא עשית מתיחות טוב ונתפס לך השריר.. או שהשריר קצת עייף ממאמץ ואז הוא יתחזק עוד:)
זה נורמלי אל תדאג כנראה אתה פשוט לא רגיל לזה.
היי,
לרוב זה קורה כשבן אדם עושה פעילות גופנית בלי שהוא רגיל לזה.
זתומרת שהגוף לא רגיל שאת עושה כל הזמן כפיפות בטן ואת פתאום מפילה עליו את זה.
עם הזמן כשתעשי עוד כפיפות בטן באופן קבוע, אז הגוף יתרגל וכבר לא ייכאב לך.

בינתיים את יכולה לעשות עוד קצת (*קצת*) כפיפות בטן. זה יעזור לך להוריד את הכאב מהבטן.
השריר שלך כנראה נתפס.. אפשר לפשוט לשחרר לאט לאט ולא לעשות עכשיו עוד כפיפות וזה יסתדר ;)
כן זה השירירים כנראה הם עדיין תפוסים