22 תשובות
כי את לא מרגישה טוב
הקעת
כאבי בטן
עבודה
בייביסיטר
יש לך בחילה/כאב ראש
אין לך חשק לצאת
לא מרגישה טוב
אמא שלך רוצה שתהיי קצת עם המשפחה בבית
לא באלך
צריכה לשמור על האחים שלך
תלוי לאן התכוונתם לצאת לפי זה יביא לך תרוץ
שואל השאלה:
הן רוצות היום לבאולינג עכשיו אני כבר מלא זמן לא באה איתם והם אומרות לי כזה:" את בחבורה שלנו ברור שאת צריכה לבוא" אבל לא באלי מה להגיד?
אנונימית
קודם כל למה שלא תלכי יש לך חודשים להיות בבית לכי תהני ותעבירי את הזמן. ואת יכולה להגיד להם שקיבלת מכה ביד או שנתפס לך ואת לא יכולה לשחק
שואל השאלה:
אני לא אוהבת לצאת איתן יותר כי הן פגעו בי כבר כמה פעמים והן עושות את זה כאילו כלום לא קרה וגם אני לא רוצה לספר להן כי אז הם יצעקו עלי שזה כבר היה וזה בעיה שלי שנפגעתי וזה אז אני מנסה להמציא תירוצים למה לא ללכת איתן
אנונימית
תגידי את האמת
שואל השאלה:
אני מפחדת כי הם יצעקו עלי יותר ואז בכלל לא יהיה לי חברות
אנונימית
עדיף להיות בלי חברות מאשר להיות עם חברות כאלו לי איך ביכלל חברות ואני עולה לכיתה יב. למה אין לי חברות? כי לא מצאתי את החברות האמיתיות שלי
שואל השאלה:
אני עולה לכיתה ט ויש לי רק איזה 3 חברות אמיתיות שאחת מהן בכלל בצפון אחת איתי בחבורה אבל היא נהנית שם והכל והשלישית בכלל בארץ אחרת
אנונימית
שואל השאלה:
אמא שלי ממש תתאכזב אם זה ככה והיא תרצה לשלוח אותי לפסיכולוג שאדבר איתם ואני ממש לא רוצה את זה
אנונימית
מה שאני אומרת לא עוזר ואת לא מקבלת את התשובות. אז למה את שואלת? תעשי מה שטוב לך ולא מה שטוב לאחרים
שואל השאלה:
סליחה אני פשות לא יודעת מה לעשות כבר היה מצב שלא הייתי עם חברות וההורים שלי התאכזבו ממני אבל אני לא סובלת לצאת איתן
אנונימית
עניתי לך מאמוש
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
זה בסדר אפשר להבין אותך את לא חייבת לצאת איתן
אני יודעת שזה מפחיד שהן החברות היחידות שלך ואת מפחדת לאכזב את ההורים
תשארי חברה שלהן אבל תנסי גם להתחבר לבנות אחרות ואז תוכלי לשחרר ממך את כל הרעל הזה
בהצלחה אם את צריכה לפרוק או משהו אני כאן
שואל השאלה:
תודה:)
אנונימית