4 תשובות
מה שבא לך, ממתקים, מתנות בשקל וכזה
שימי לכולם
ממתק הכי טוב
בעקרון, משהו ששווה יותר מ 10 שקל.
אם את רוצה משהו ספציפי, אז שימי שוקולד.
אבל זה נחמד נגיד לפרגן באיזה חבילת סוכריות או שוקולד לכולם, כמו שרשמו כאן. יש מלא שטויות, כנסי לחנות ממתקים ותראי מה יש....
AKO