4 תשובות
מה שבא לך, ממתקים, מתנות בשקל וכזה
שימי לכולם
ממתק הכי טוב
בעקרון, משהו ששווה יותר מ 10 שקל.
אם את רוצה משהו ספציפי, אז שימי שוקולד.
אבל זה נחמד נגיד לפרגן באיזה חבילת סוכריות או שוקולד לכולם, כמו שרשמו כאן. יש מלא שטויות, כנסי לחנות ממתקים ותראי מה יש....
אם את רוצה משהו ספציפי, אז שימי שוקולד.
אבל זה נחמד נגיד לפרגן באיזה חבילת סוכריות או שוקולד לכולם, כמו שרשמו כאן. יש מלא שטויות, כנסי לחנות ממתקים ותראי מה יש....
באותו הנושא: