4 תשובות
זה תקין הכל טוב
אני חושב שזה תקין... גם שאני עשיתי גשר השיניים זוזו כזה קצת ....
את יכולה לשאול את הרופא ליתר ביטחון.. אין לך מה להפסיד
כן הן אמורות לזוז זה חלק מהפואנטה...הגשר לוחץ על השיניים ולאט לאט מסדר אותן
גשר מזיז את השיניים, זה דבר נורמאלי שהן יזוזו.. לדעתי אין מה לדאוג. אם את כל כך דואגת תמיד אפשר לברר עם רופא אבל אני באמת חושבת שאין סיבה