21 תשובות
תעשי הכל תוך כדי, ישתלם לך.
פשוט תבואי, נראה לך שהוא באמת רוצה ללמוד איתך?
הוא שאל אותךך
לכי על זה תמיד במקרים האלה לא עושים בכלל את העבודה אתם רק תדברו שזה הדבר הטוב
שואל השאלה:
נו תענו מה אני אמורה לעשות עם זה
אנחנו ממש אמרנו
לכי אליו
שואל השאלה:
אוקיי אבל אם ליטרלי נשב ונלמד
אתם בני 20, אני מבטיח לך שלא תשבו ותלמדו.
^^תאמיני לי אתם תהיו עסוקים בלדבר
העבודת קיץ היא תירוץ
שואל השאלה:
אנחנו לא בני 20 אבועלי אקספרס
נו אז תלמדו קצת ואחרי זה תגידי לו שבא לך לעשות הפסקה, ואז תשבו ותדברו
שואל השאלה:
סוכנת
לא הבנתי אז מה נעשה? תסבירי
אתם לא באמת תלמדו
שואל השאלה:
דבר ראשון אני מתה על השיר בלאק ביוטי
דבר שני למה את חושבת שלא נלמד? ואם באנת לא אז מה נעשה
כי תמיד שקובעים ללמוד לא משנה עם מי מבזבזים את הזמן על לדבר
בחיים לא קרה לי שקבעתי ללמוד ובאמת למדנו
בלי שום קשר הקראש שלך מזמין אותךך תנצלי את זה ולכיי מה זה משנה מה תעשו!!
וכן בלאק ביוטי השיר הכי טוב שיש
בנות כל כך תמימות
למי אכפת מהלימודים
אה וכתבתי לך ללכת אבל תשמעי שאם אתם לא מכירים טוב וזה ואני לא יודעת גם בת כמה את אולי הוא סתם רוצה שתשכבו
שואל השאלה:
בלאק ביוטי
שמעי אני מכירה אוצו איזה שנתיים ואני ממש בקטע שלן מלא זמן, אנחנו חומדים ביחד באותה כיתת מתמטיקה ויצא לדבר על זה וזה נורא הפתיע אותי, אני לא רוצה ללמוד איתו זה יהיה מביך ולא כיף בא לי להיות איתו אבל אני פשוט בתסביכים אם אני אבוא אליו לשבת וללמוד
שואל השאלה:
אני בת 15
אני הייתי הולכת במקומך מה תפסידי?
וגם אם תלמדו לפחות תהיי איתו קצת
אני לא מאמינה שתשבו ותלמדו בלי הפסקה