3 תשובות
הלך לי כל כל מזעזע אמא
אותו דבר פתרתי מלא בגריות וחרשתי על החומר ואז הביאו שאלות הזויות !!!
הרגשתי שהם "הוסיפו תוספת זמן" סתם ככה כי החקירות היו ארוכות והגזירות כבר הסתחרר הראש
מקווה שיתחשבו בתלמידים ויעלו לנו את הציון על סעיפים שהרבה נפלו בהם
כשפתרתי את מועד א של חודש שעבר היה לי ממש נחמד וציפיתי שיהיה נחמד במועד ב אבל הם הגזימו וזה לא פייר כבר.
הרגשתי שהם "הוסיפו תוספת זמן" סתם ככה כי החקירות היו ארוכות והגזירות כבר הסתחרר הראש
מקווה שיתחשבו בתלמידים ויעלו לנו את הציון על סעיפים שהרבה נפלו בהם
כשפתרתי את מועד א של חודש שעבר היה לי ממש נחמד וציפיתי שיהיה נחמד במועד ב אבל הם הגזימו וזה לא פייר כבר.
אנונימית
שואל השאלה:
וואו זה היה נוראי באמת שאני יודעת את החומר טוב!! פתרתי המון המון בגרויות ובחיים לא נתקלתי בשאלות הזויות כאלה עם תוצאות הזויות גם
וואו זה היה נוראי באמת שאני יודעת את החומר טוב!! פתרתי המון המון בגרויות ובחיים לא נתקלתי בשאלות הזויות כאלה עם תוצאות הזויות גם
אנונימית
באותו הנושא: