2 תשובות
כן חייב
לא הרבה.
אני טוב בטריגו ויודע גאומטריה בסיסית.
לא הייתי מצליח לפתור שאלת גאומטריה בבגרות, אבל טריגו אני עושה בקלות
אני טוב בטריגו ויודע גאומטריה בסיסית.
לא הייתי מצליח לפתור שאלת גאומטריה בבגרות, אבל טריגו אני עושה בקלות
באותו הנושא: