10 תשובות
אני לא
כן זה בא לבד עוד יומיים לפני שמקבלים
אנונימי
פשוט יש שינוי בהורמונים
זה סתם. זה שאומרים את זה יש התנהגות רגילה לגמרי רק בגלל שיש הורמונים אנחנו כן טיפה יותר רגישות לסיטואציות שונות ויכול שיהיה דברים שיותר יעצבנו מהרגיל
זה לא רק עצבנית, זה גם עצובה ממש או שמחה ממש את פשוט מאוד הורמונלית את לא חייבת להיות רק עצבנית
יואו כן אי אפשר לדבר איתי כשאני במחזור
אנונימית