36 תשובות
95 ב4, ברור
95 בארבע
95 ב4, הממוצע הכולל יהיה גדול יותר
הראשון כי מקבלים בונוסים
29
ראשון בגלל בונוסים
אנונימי
95 ב4
גם ב4 מקבלים בונוס טיפה יותר נמוך אבל
65 ב ב5 יחידות
כל מי שבחמש יחידות זה מעלה את הממוצע של הבגרות אחר כך
הכי הרבה משלימים לציון 70
מי שב 5 יחידות יודע ש 65 יותר שווה מ 95 בארבע יחידות
יש בונוס של 35 נקודות לחמש יחידות
אנונימי
הכוונה לקבלה לאוניברסיטה או מכללה כדאי שיהיה כמה שיותר 5 יחידות
כי 65 זה ציון שאפו
^^5 יחידות לא שווה באוניברסיטה אם לא קיבלת 80 ומעלה
הדרישה ברוב האוניברסיטאות זה או 80 בחמש או 90 בארבע
אני מבינה בזה
ב - 4 יחידות מעלים לך את הציון באוניברסיטה ל 120 כי זה גדול נשבעים אז יש בונוס 25 נקודות.
וב-5 יחידות לא מעלים כי זה קטן מ70 אז זה פשוט 65
אני אישית מעדיפה 120 ב4 יחידות מאשר 65 ב5 יחידות. אבל יכול להיות שיש אנשים שמעדיפים. 65 ב5 יחידות

(הבונוס של 5 יחידות אם מקבלים 70+ הוא 35)
65 ב 5 יח'
57 ב 3 יחל
95 ב4
65 בחמש
בלי שום קשר עדיף חמש
אם במתמטיקה אז 4, אם אנגלית אז 5
להתאבד
אנונימי
95
65 ב5 יחל. החל מהציון הזה יש בונוס ממש משמעותי, בשכלול הממוצע זה יהיה כמו ציון של 100 ויקבל בונוס של 35 נקודות. וזה שעשית 5 בכלל פותח לך המון אפשריות. אם זה 65 ומעלה עדיף 5, פחות מזה עדיף 4 יחל.
^^בידיוק
סתם אופציה שנייה
או 10 בשלוש יחידות
אנונימי
מבחינת ממוצע לבגרויות, 95 בארבע.
מבחינת כמה שזה מפתח את החשיבה, עדיף ללמוד ברמה גבוהה יותר ולקבל ציונים נמוכים מאשר להצטיין ברמה פחות גבוהה.
קלאסיק^ תוכלי להסביר למה?
כיאלו למה לדעתך עדיף ללמוד ברמה גבוהה ולקבל ציונים נמוכים מאשר להצטיין באמה פחות גבוהה? (סתם מעניין אותי)
לדעתי שניהם שווי ערך
אבל עדיף חמש יחל כי יש מועד ב, לכן זה לא ציון קבוע
אני חושבת שללמוד ברמה שהיא קשה יותר, זה יותר דורש להתאמץ ולפתח את החשיבה מאשר ללמוד ברמה שהיא יותר קלה ולהצליח בה יותר בקלות. ובאופן כללי עדיף ללמוד ברמה גבוהה ושיהיה בה קשה מאשר להצליח ברמה פחות גבוהה, כמו שאומרים - היה זנב לאריות ולא ראש לשועלים.

אבל בגרויות במתמטיקה ספציפית זה אחרת, אני מכירה כאלה שבהחלט היו יכולים להיות בחמש יחל אבל בחרו להיות בארבע כי באמת יש ככה יותר זמן פנוי, והם עובדים ועושים דברים כשאלה שצריכים להשקיע זמן בשביל חמש יחל (כמוני) עסוקים בזה המון.
95 בארבע
קלאסיק ^ צודקת לגמרי ❤
95 ב-4
אם תעשה 5 אתה תהיה צריך ציון גבוהה יותר בשביל שזה ייחשב טוב
95 ב-4
95 ב4 חדמש
65 בבגרות של חמש יחידות. זה הרבה יותר שווה בעיני.
thv
95 ב4
זה גם נשמע הרבה יותר מצליח
65 ב-5 יח"ל
זה מראה את ההשקעה והמאמץ שאתה נשאר ב-5 וזה יותר שווה
95 ב4 ברור