13 תשובות
תתחיל ליזום עצמית פעולה לעבר מטרות שאתה רוצה.
תאמין לי, לאף אחד זה לא זורם וטבעי להתחיל לפעול.
בהצלחה!
תאמין לי, לאף אחד זה לא זורם וטבעי להתחיל לפעול.
בהצלחה!
כן הגיוני
בטח גם אני
מסכים ^ אתה תמיד יכול לשנות את החיים שלך. תתחיל לפעול תצא תעבוד . בתור אחד שהיה במצב קצת דומה אתה כנראה מבין שלהיות תמיד בבית זה הדבר הכי מסוכן שיש. אתה לא נחשף לשום דבר ולא מתפתח כבן אדם. אני די בטוח שאתה שואל את השאלה הזאת כי זה מפריע לך
שואל השאלה:
אני ככה מגיל 5 בערך
אני ככה מגיל 5 בערך
אנונימי
לא משהו להתגאות בו.. אבל לא מאוחר להשתנות
תאתגר את עצמך חברתית, אם זה במקום עבודה או לימודים.. תחליט שאתה רוצה להשתנות ותעשה צעד בכיוון
השאלה היא האם אתה מפרש את זה כבעיה או כחיים של בן אדם בן 23
אם זה קורה, ויש לזה סיבה, אז זה הגיוני.
האם זה מועיל, האם זה "חיובי", תלוי בך. יש שיגידו שלא ממש.
האם זה מועיל, האם זה "חיובי", תלוי בך. יש שיגידו שלא ממש.
כן
#relatable
כן
כן
ועוד פעם כן
רק אני לא כל הדברים האלה
אבל אין לי חברה
ומיקמק זה החיים
כן
כן
ועוד פעם כן
רק אני לא כל הדברים האלה
אבל אין לי חברה
ומיקמק זה החיים
שואל השאלה:
תודה חברים באמת חבל שאין לי כוח לעשות שינויי אני כנראה יחזור למיקמק
תודה חברים באמת חבל שאין לי כוח לעשות שינויי אני כנראה יחזור למיקמק
אנונימי
שמע זה לא מוזר בכלל, מה השם משתמש שלך אולי ניפגש מתישהו חחח
באותו הנושא: