3 תשובות
מבינה אותך, גם אני בדיוק עכשיו בריב עם החבר ><
פשוט תנסי להיות סלחנית..:p
א ( תתעוררי את מאבדת אותו) גו.
למה את צריכה את האגו הזה מה זה שווה אם אתם ביחד ויש בניכם אגו נו באמת לכי אליו אפילו ותנסי לפתח שיחה שלחי לו סימן שאלה אפילו.
את יכולה לחכות שהוא יבקש, אבל ברצינות, למה את צריכה את זה? את באמת אוהבת אותו? גשי אליו ותשפכי את מה שאת חושבת, בהצלחה (;
באותו הנושא: