2 תשובות
יש לי חברה משם
אגיד לך, זה בעצם למידה מקוונת ברוב הקורסים. רק המבחנים עושים פרונטלי. אבל צריך משמעת עצמית חזקה ממש אחרת זה לא יעבוד
אגיד לך, זה בעצם למידה מקוונת ברוב הקורסים. רק המבחנים עושים פרונטלי. אבל צריך משמעת עצמית חזקה ממש אחרת זה לא יעבוד
שואל השאלה:
אז זה לא בשבילי כנראה, תודה
אז זה לא בשבילי כנראה, תודה
באותו הנושא: