2 תשובות
יש לי חברה משם
אגיד לך, זה בעצם למידה מקוונת ברוב הקורסים. רק המבחנים עושים פרונטלי. אבל צריך משמעת עצמית חזקה ממש אחרת זה לא יעבוד
שואל השאלה:
אז זה לא בשבילי כנראה, תודה