5 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי^^- חיבור שקעי מחודש אבל זה אזורי
אנונימית
לי אין לא יודעת
שואל השאלה:
הם אמרו שזה תקלה אזורית, וזה יטופל ב12
אנונימית
לא יודע כרגע, אבל תמיד
כתוב לי את זה, תנתקי את הראוטר והטלוויזה מהחשמל ותחברי עוד חמש דקות
שואל השאלה:
אין לע כבר שמץ מה רורה פה
אנונימית