5 תשובות
איזה גנים טובים הלוואי עליי
הגיוני, גם לי היה ככה.
וואו הלוואי על כולנו איזה כיף לך
הגיוני מאוד
זה תלוי בהורמונים אבל מה רע בזה
הגיוני בהחלט