7 תשובות
שאני חתיכת בוגדת
אנונימית
אני מתביישת באמנונימי כם לכתוב מרב שזה מפדח
עד לפני 3 שנים בערך אני הרגשתי שאני משחקת דמות ולא מי שאני באמת ואני לא מסוגלת להגיד את זה לאף אחד שאני מכירה כי אני מפחדת שאנשים ישנאו אותי בגלל זה אז אנשים חושבים שמשהו "עובר עליי" עכשיו ואני לא עצמי
שואל השאלה:
^^ זה בסדר, מה שעשיתי ממש דומה, אולי קצת יותר גרוע
אנונימית
מגיע לי שירדו עליי על דבר כזה זה מגעיל אותי לחושב על זה בכלל (אוננתי על בת דודה שלי) אני לא מנסה להצדיק את עצמי בשום צורה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל דברים מוסריים לא משהו כמו איבדתי כסף
אנונימית
טוב לדעת שיש פה מישהי שנושאת חטא דומה לשלי
אנונימי