3 תשובות
או שפשוט תחזירי אותן או שאם זה לא אופציה תלמדי להתרגל אין מה לעשות
אני מבינה אותך אני כמעט עשור עם ציפורניים ארוכות (גם בנייה היה לי וגם טבעיות) והייתה לי תקופה קצרה עם ציפורניים קצרות ולמדתי להתרגל זה עניין זה יומיים שלושה באמת שטויות
אני מבינה אותך אני כמעט עשור עם ציפורניים ארוכות (גם בנייה היה לי וגם טבעיות) והייתה לי תקופה קצרה עם ציפורניים קצרות ולמדתי להתרגל זה עניין זה יומיים שלושה באמת שטויות
תנסי להתרגל, אין לך מה לעשות יותר מדי.
משקמת אותן ואז יהיו לך טבעיות
באותו הנושא: