7 תשובות
גנשין
גנשין
הונקאי
לא יכולה לשחק גנשיין נדפק לי המשחק לצערי
אבל בכללי יותר כיף לי לשחק בhsr
לא יכולה לשחק גנשיין נדפק לי המשחק לצערי
אבל בכללי יותר כיף לי לשחק בhsr
גם לי נדפק המשחק למה שהו ....
הונקאי אימפקט או הונקאי סטארייל?
בכל מקרה יותר כיף לשחק גנשין כי יש יותר מה לעשות וגם הopen world הרבה יותר טוב
אבל מבחינת סיפור ודמויות הונקאי אימפקט לוקח בלי ספק
לגבי הונקאי סטארייל אין לי ממש מה להגיד זה אחלה אבל מקום שלישי מבחינתי
בכל מקרה יותר כיף לשחק גנשין כי יש יותר מה לעשות וגם הopen world הרבה יותר טוב
אבל מבחינת סיפור ודמויות הונקאי אימפקט לוקח בלי ספק
לגבי הונקאי סטארייל אין לי ממש מה להגיד זה אחלה אבל מקום שלישי מבחינתי
גנשין
שאלה מה זה קשה בשבילי
אני שחקנית גנשין יותר משנתיים ועכשיו אני בהונקאי
וכרגע נהנת יותר בהונקאי
אבל לגנשין יש תמיד מקום בלב בשבילי
אני שחקנית גנשין יותר משנתיים ועכשיו אני בהונקאי
וכרגע נהנת יותר בהונקאי
אבל לגנשין יש תמיד מקום בלב בשבילי
באותו הנושא: