3 תשובות
אני אישית לא אוהבת כי המברשת יותר מידי גדולה בעיניי
סבבה אבל יש בא די הרבה חומר אז זה קצת מציק אבל היא טובה סהכ גם ביחס למחיר
ואי אחת הטובות שהשתמשתי הייתי מכורה אליה אבל עברתי לטלסקופיק עד היופ עוברת עליה עם הורודה
באותו הנושא: