4 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה חבר טוב ואני אוהב לבלות איתו, רק בקטעים כאלה הוא מעדיף חברים אחרים...
אבל זה חבר טוב ואני אוהב לבלות איתו, רק בקטעים כאלה הוא מעדיף חברים אחרים...
אנונימי
בחיים אל תסמוך על אף אחד מה'חברים' האלה, תמיד תדע שיש סיכוי שברגע האחרון הם יגידו לך לא, מפה אתה רק יכול ללמוד לקח ולדעת שתמיד יכולים להגיד לך לא גם ברגע האחרון, תמיד תנסה לדאוג לעצמך במקרה שיגידו לך לא
גם אני שונא ילדים כאלה..!
זה קרה לי פעם..
זה קרה לי פעם..
שונאת ילדים שעושים את זה...
אנונימית
באותו הנושא: