7 תשובות
לא, אני מעריך את מי ששם כל הכבוד
מאוד
אנונימית
זה לא מוזר
זה פשוט לא לגיטימי. כי זה לא אינסטגרם פה , או וואצאפ. המטרה זה לשאול שאלות לפעמים גם שאלות מביכות
זה נהפך ל"מקובל", עדיין לא הייתי ממליץ. קפצה עלי ברחוב משהי בגלל ששמתי תמונה לפני 5 שנים
בעייני כל הקטע בסטיפס שזה אנונימי שאת יכולה להגיד מה שאת רוצה ואף לא יודע מי את זה כל הקטע פה ..
אבל אם את מרגישה בנוח עם זה אז לכי על זה גירל
כן