9 תשובות
כן
אממ כן
זה רשם לי את אותה תגובה פעמיים תתעלמו
כן
וזה לא בריא לישון יןתר מדי סתם לידע כללי..
וזה לא בריא לישון יןתר מדי סתם לידע כללי..
אממ כן
נראלי
אנונימית
כשאימא שלי כועסת עליי על כך זה בגלל שהיא רוצה שאני אהיה איתה, אם בגלל זה אז אולי לא מוצדק אבל מובן מאוד
אנונימית
כן, היא כנראה רוצה שתנצלי את הזמן שלך וזה לטובתך. תקומי הכי מאוחר 11/12, ככה שתוכלי לנצל את היום שלך בשביל לעשות דברים שעושים לך טוב וגם ליהנות מהחופש הזה, מלבד שינה.
באותו הנושא: