6 תשובות
הגל גבות שלהם מדהים אני משתמשת כבר שנה ונגמר לי פעמיים
שואל השאלה:
לשיער
אנונימית
לשיער לא ניסיתי אבל אני יודעת של ביוטיקר טוב
שואל השאלה:
ניסיתי את של ביוטקר הוא נוראי והוא עושה כדוריות קטנטנות של לבן וזה לא מדביק בכלל
אנונימית
אולי תקני גל מסופרפארם . כי לדעתי לסקארה מוצרים פחות טובים משל ביוטיקר
והרבה אוהבות את הגל של ביוטיקר אז תחפשי אחד אחר בסופרפארם תשאלי מוכרת