6 תשובות
הגל גבות שלהם מדהים אני משתמשת כבר שנה ונגמר לי פעמיים
שואל השאלה:
לשיער
לשיער
אנונימית
לשיער לא ניסיתי אבל אני יודעת של ביוטיקר טוב
שואל השאלה:
ניסיתי את של ביוטקר הוא נוראי והוא עושה כדוריות קטנטנות של לבן וזה לא מדביק בכלל
ניסיתי את של ביוטקר הוא נוראי והוא עושה כדוריות קטנטנות של לבן וזה לא מדביק בכלל
אנונימית
אולי תקני גל מסופרפארם . כי לדעתי לסקארה מוצרים פחות טובים משל ביוטיקר
והרבה אוהבות את הגל של ביוטיקר אז תחפשי אחד אחר בסופרפארם תשאלי מוכרת
והרבה אוהבות את הגל של ביוטיקר אז תחפשי אחד אחר בסופרפארם תשאלי מוכרת
לא
באותו הנושא: