9 תשובות
כן
כן, אפילו טיפה מטריד...
אם אתם מתכתבים בקבוע ואתם ידידים אז לא
תלוי בהקשר, אם זה בתוך הנושא שיחה, בדיוק דיברתם על שיזוף או לא יודעת מה..
אל תזרקי את זה סתם בלי קשר לכלום.
כן, במקום זה תכתבי לו: העיניים שלך יפות כמו שמי לילה במדבר אבל אני אוהבת את העיניים שלי יותר, כי בלי העיניים שלי אני לא אוכל לראות את היופי הכובש שלך