10 תשובות
תלוי בסיבה. אם מדובר בסרבנות מהתנגדות לאידיאולוגיה של צה"ל סרבנות מצפון אז כן.
לא , ממש לא מוריד
לא מוריד
ממש לא. כל אחד תורם כמה שהוא יכול
מה זה תלוי בסיסה
בתור חייל אתה לא יודע מה הסיבה של כל אחד ללעשות משהו שונה או לא
כל אחד שיעשה מה שטוב לו ואם שואלים אותי
לא להקשיב לאף אחד , רק לעצמך כי רק אתה יודע מה טוב לך ולנפש שלך ולא אף אחד אחר
נקודה
בתור חייל אתה לא יודע מה הסיבה של כל אחד ללעשות משהו שונה או לא
כל אחד שיעשה מה שטוב לו ואם שואלים אותי
לא להקשיב לאף אחד , רק לעצמך כי רק אתה יודע מה טוב לך ולנפש שלך ולא אף אחד אחר
נקודה
אני לא בן אבל אני מאמינה שזה לא יוריד
בסופו של דבר לכל אחד יש סיבה משלו, וזה לא הופך בן אדם לרע אם הוא עשה שירות לאומי ולא צבא
בסופו של דבר לכל אחד יש סיבה משלו, וזה לא הופך בן אדם לרע אם הוא עשה שירות לאומי ולא צבא
לא
לא מוריד
לא
באותו הנושא: