7 תשובות
לבוא כל פעם עם מחברת אחת לכל המקצועות, ולהביא רק ספרים שאת יודעת שבאמת משתמשים בהם
שואל השאלה:
רעיון טובב
רעיון טובב
אצלי אין לוקרים אז או ששמתי מתחת לשולחן בקרטון שלקחתי מהמזכירות או ששמתי בארון הגדול הזה שיש סכל כיתה אבל הסיכוי לאבד ספרים גדול יותר אז ממליצה על הקרטון
אנונימית
שואל השאלה:
לא יקחו לי את הספרים?
לא יקחו לי את הספרים?
אולי תבקשי שינעלו את הכיתה או שתשימי את הקרטון בארון הגדול הזה שיש בדרך כלל בסוף היום
לכי רק אם דברים שאת באמת צריכים
צריכה*
באותו הנושא: