10 תשובות
לא פוגע לדעתי חברים זה לפני בן/בת זוג
כן די פוגע
די פוגע לדעתי
לא פוגע
הוא לא אמר שהוא מעדיף את חבר שלו מאשר אותך הוא אמר שהוא רוצה להיות עם חבר שלו יש הבדל
אין לך מה להיפגע
אין לך מה להיפגע
אנונימית
חברים ומשפחה לפני הכל
שואל השאלה:
הוא אמר אחר כך במילים האלה שהוא מעדיף את חבר שלו עליי בלהעביר שבוע באי בודד
הוא אמר אחר כך במילים האלה שהוא מעדיף את חבר שלו עליי בלהעביר שבוע באי בודד
אנונימית
^אל תיקחי אישית זה כמו שתרצי להיות עם חברות שלך לפעמים לבד
הוא יצא טיפה חסר טקט אבל אני בטוחה שהוא לא התכוון לפגוע בך
הוא יצא טיפה חסר טקט אבל אני בטוחה שהוא לא התכוון לפגוע בך
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שחברים שלו יותר חשובים לו ממני אני מבינה שככה זה
אני יודעת שחברים שלו יותר חשובים לו ממני אני מבינה שככה זה
אנונימית
השאלות שאת צריכה לשאול את עצמך הן האם זה מפריע לך, למה זה מפריע לך, עד כמה זה מפריע לך ואז במידת הצורך תפתחי איתו את הנושא אל תשמרי את זה בבטן.
באותו הנושא: