8 תשובות
מזל טוב! אולי עם המשפחה
29
תקני לעצמך בלונים ותשימי בחדר, זה הכי משמח אותי, מזל טוב!! ❤
עם ההורים.
מזל טוב!!
את יכולה לחגוג עם המשפחה שלך, אבל גם ממש בסדר לחגוג עם עצמך!
את יכולה לקנות לך בלונים ומתנות לעצמך, תכיני לך עוגה שאת אוהבת, צאי לסיבוב רק את ותעזי דברים שכיף לך לעשות.
:)
מזל טוב!
תעשי יום הולדת עם המשפחה
מזל טוב!!
תחגגי עם המשפחהה
תקני דברים שאת אוהבת
בואי
משפחה