9 תשובות
בתור ילד ונער הייתי חושב שכאלה הן מאוד חמודות ויפות, שיעשו מה שטוב להן כל עוד הן לא פוגעות באף אחד ובאף אחת
אני קוראת ספרים ומתה על וואן דיירקשן (אבל זה כבר שנים ככה)
אני אמורה להעלב כאילו?
ואיי את מזכירה לי שהיה לי את הספר שלהם לפני שניםם אמאלה איזה ישן זה
באמת מביך, כמה התלהבתי מזה
אבל אני לא עונה על התיאור שלך אני כוסית רצח
שואל השאלה:
ככה הן תמיד נראות
אנונימית
זה השלב שבו אני אמורה להעלב עד עמקי נשמתי?
לא יודעת, אני פשוט מתולתלת שקוראת ספרים ואוהבת את וואן דיירקשן..
לא קשור לטרנדים לא קשור לכלום. פשוט חברה שלי הכירה לי אותם ואז החלטתי יום בהיר אחד להקשיב לה ולנסות להכיר אותם.
ולקרוא אני יודעת מכיתה ב' אז...
תחשבי מה שבא לך, רק אומרת שבסוף מתולתלת שוות שקוראות ספרים ישתלטו על העולם. תזכרי מה שאמרתי לך
ברה מה יש לך ממתולתלות עם משקפיים
וואן דירקשיין חזרו להיות טרנד? אשכרה..
זה מרגיש אישי מידי
ואגב אין שום דבר רע בלאהוב את וואן דיירקשן, גם אם זה התחיל מהטרנד של לפני שנתיים,כל עוד אוהבים אותם בגללם ולא בגלל שזה היה טרנד זה בסדר.
אותו דבר לגבי לקרוא ספרים,אם הן התחילו לקרוא בגלל שזה מעניין אותן זה בסדר,גם אם סרטון בטיקטוק גרם להן להתעניין.
כל עוד עושים משהו בגלל שאוהבים ולא בגלל שזה טרנד זה בסדר.
אני אוהבת אותם וקוראת כבר כמה שנים,בלי קשר לטרנדים.
טוב משעמם לי אז הסתכלתי על התגית של וואן דיירקשן כי הייתי פעם דיירקשנית דיי הארדקור והגעתי לשאלה הזו. בקיצור כמו שכתבתי אז הייתי דיירקשנית ב2020 שזה באמת ההתחלה של מתי שהם חזרו לטרנד אבל לא ממש חושבת שהפכתי לאחת כזו בגלל הטרנד האמת (לא נראה לי שהם עדיין טרנד, נראה לי שהטרנד חלף איפשהו ב2021). מה שכן, הייתי קרינג רצח חד משמעית אין כאן ספק. אני לא מתולתלת עם משקפיים אגב וגם לא קוראת ספרים. אבל זה כן כיף לצחוק על כמה הייתי מביכה עכשיו אז זה לא כזה ביג דיל, זה פייז שהרבה עוברות (לא בהכרח עם וואן דיירקשן כאילו בכללי כל הקטע של ההערצה) בסביבות גיל 11-16 כזה וזה עובר אחרי כמה זמן ואז מבינים שזה היה מפגר וקרינג (אני גם אז הייתי מודעת שאחשוב ככה בעתיד אבל לא היה לי מספיק אכפת). אבל לשאלתך, חדמש קרינג אחושרמוטה.