21 תשובות
חח לא
שואל השאלה:
איך עשיתם את זה ? חיכיתם שהוא יכתוב לכם או שישר כתבתם לו? ואם כן אז מה ?
איך עשיתם את זה ? חיכיתם שהוא יכתוב לכם או שישר כתבתם לו? ואם כן אז מה ?
פעם חשבת על זה שאנחנו נמות? כדאי לך להציע לו לצאת ודי
לא
אבל חבל שלא
מרגיש לי כמו חוויה מגניבה לחוות
אבל חבל שלא
מרגיש לי כמו חוויה מגניבה לחוות
חיכיתי שהיא תכתוב משהו
שואל השאלה:
בואי ננסה ביחד
בואי ננסה ביחד
שואל השאלה:
נתקשר וננתק מהר
נתקשר וננתק מהר
די כבר להיות ככה יהודיה שלי הכל בסדר באגף האף
זה רק יגרום לו לחסום אותך
תתקשרי אליו ותדברי איתו רגיל
כן, באמת בטעות אבל, והוא לא שאל כלום אחר כך
זה היה יום עצוב
זה היה יום עצוב
שואל השאלה:
לא.. זה יהיה מוזר ששנינו..
גם לא בטוחה אם לעשות שזה "בטעות" זה מלחיץ אותי , אז בכוונה ? מה נראלך? היחסים שלנו לא כאלו. , אנחנו מדברים אבל בואי לא כמה חברות ..
לא.. זה יהיה מוזר ששנינו..
גם לא בטוחה אם לעשות שזה "בטעות" זה מלחיץ אותי , אז בכוונה ? מה נראלך? היחסים שלנו לא כאלו. , אנחנו מדברים אבל בואי לא כמה חברות ..
יום עצוב השעון כבר מראה לך את השמש ואני הולך לי ככה
שואל השאלה:
אם אני מתקשרת אליו בכוונה. מה אני אגיד ? ולמה שאני אעשה את זה .. עובדה הוא לא התקשר , אף פעם בעצם ..
אם אני מתקשרת אליו בכוונה. מה אני אגיד ? ולמה שאני אעשה את זה .. עובדה הוא לא התקשר , אף פעם בעצם ..
תדברי איתו תשאלי אותו מה קורה וזה מה עושה עכשיו תפתחי שיחה
לא
שואל השאלה:
לא לא , זה לא יקרה , אמרתי לכם אנחנו לא ככה כמו חברות והיחסים שלנו לא כאלו פתוחים
לא לא , זה לא יקרה , אמרתי לכם אנחנו לא ככה כמו חברות והיחסים שלנו לא כאלו פתוחים
לאט לאט
שואל השאלה:
לא יודעת.. אתם יודעים עכשיו חופש, ואני לא אראה אותו. אני מרגישה ששנינו כזה משחקים על הכבוד , כאילו , שומרים לא להוריד מעצמינו. , וזה לא עוזר להתקרב
לא יודעת.. אתם יודעים עכשיו חופש, ואני לא אראה אותו. אני מרגישה ששנינו כזה משחקים על הכבוד , כאילו , שומרים לא להוריד מעצמינו. , וזה לא עוזר להתקרב
יותר מדי
חד משמעית כן