4 תשובות
פסיכיאטר
צריך ללכת לפסיכיאטר ולעבור וועדה
שואל השאלה:
מה זה וועדה?
אנונימית
אנונימית יקרה,
את צריכה להגיש תביעה לביטוח לאומי ,הם מזמנים אותך לוועדה ששם יש פסכיאטר מטעם הביטוח הלאומי ופרוטוקלית .ושם קובעים את אחוזי הנכות (אם יש) והלקויות הרפואיות שלך .
במידה וכן ,ייתכן שגם תהיי זכאית (תלוי באחוזי נכות ואי כשירות לעבודה) לקבלת קצבה מהביטוח לאומי.
ממליץ קודם כל לא לעשות זאת לפני ייעוץ עם רופא משפחה ואז פסיכיאטר.
מי החליט והמליץ לך שאת צריכה?
את נמצאת בטיפול כרגע?
אם את לא בטיפול חשוב שתשתפי קודם את הקרובים אלייך ולא למהר לגשת לקופת החולים כי זה נרשם בתיק האישי.
רק אז כדאי קודם לפנות לרופא המשפחה לייעוץ ואולי הפנייה לפסיכיאטר או עם את בלימודים אז קודם ליועצת סוציאלית.
לנכות רפואית ישנם הרבה זכויות איך כדאי לקבל אותם איך באמת ואת זקוקה להם.
בהצלחה