11 תשובות
אוהבים שהוא מאכיל אותי בחינם למרות מה שקרה במחנה הקיץ
ברגע שאנחנו אוהבים מישהו אנחנו אוהבים הכל אצלו וזה חלק מהדברים
זה תלוי מי הבן אדם ,אני אישית באמת אוהבת(:
אנונימית
תלוי בבנאדם משני הצדדים(בך ובבנאדם שאתה אוהב) ותלוי במקרה כמובן
אנונימי
אני מקווה שגם וגם
גם וגם
אוהבים מישהו לדעתי
את ההרגשה
אני ת'הרגשה