9 תשובות
תראי אני ראיתי את כל הספיידרמנים ואני לא קוראת לעצמי מעריצה של מארוול.
סתם צאחלות
טום הולנד סקסי רצח.
הן סתם סתומות שלא מבינות וחושבות שלראות סרט אחד הופך אותן למעריצות.
פשוט לא באמת מבינות מה זה אומר מעריצה
להיות מעריצ/ת מארוול זה סתם הפך להיות טרנדי ודרך של אנשים "להיות מגניבים" או של בנות בעיקר להגיד "חחח אני בעצם ממש חנונית מעריצה של מארוול" כדי כאילו להראות שהן לא שטחיות
שואל השאלה:
זה פשוט מעצבן אותי רצח שהן חושבות שהן מבינות משהו במארוול בכלל
אנונימית
כי הן מפגרות
לא רואה אבל למה זה מעצבן אותך, עניין שלהן
פחחח הצילו,ראיתי את כל הסרטים של טום,אנדרו,טובי,הסרט הראשון של מיילס,סדרות מצוירות של ספיידרמן ששודרו ב2002,2012,2017 ואחרי כל זה הרשתי לקרוא לעצמי spidey fan
y_
הן לא מעריצות, כנראה שהן פשוט לא מודעת לזה שיש למארוול עוד סרטים ובגלל זה הן אומרות שהן מעריצות אבל זה ממש לא נכון, הן מעריצות את טום הולנד ואוהבות את הגרסה שלו ספיידרמן אבל הן ממש לא מעריצות מארוול
הייתה לי פעם חברה שראתה רק ספיידרמן nwh ואמרנ שהיא מעריצה מארוול עכשיו
אנחנו לא חברות יותר:)
אנונימית