8 תשובות
לא מביך נשמע כיף דווקא
29
לא זה כיף
לא מביך בכלל
אני אישית גם אוהבת יותר את הלבד שלי למרות שיש לי עם מי לצאת,תהני
ממש לא
אני מקנה בך
אנונימי
ממש לא אני דווקא מעריך ומעריץ אנשים שיודעים גם להנות בחברת עצמם
שואל השאלה:
למה מקנא ?
אנונימית