6 תשובות
את צריכה לתת לזה לתפוח
לא למי יש כוח
כל הרעיון זה שזה יתפח
ובמקרר בשביל תפיחה איטית יותר
כן, זה צריך לתפוח
לא
דבר ראשון- כל הכבוד על הכוח, לא להמון עצלנים יש את היכולת להקדיש זמן בשביל דברים כאלה. תשלחי לטעום.
דבר שני- כן, זה מה שמעצבן במאפי שמרים. כדי שזה יצא טעים צריך להשקיע בהתפחה. בהצלחה!