6 תשובות
את צריכה לתת לזה לתפוח
לא למי יש כוח
כל הרעיון זה שזה יתפח
ובמקרר בשביל תפיחה איטית יותר
ובמקרר בשביל תפיחה איטית יותר
כן, זה צריך לתפוח
לא
דבר ראשון- כל הכבוד על הכוח, לא להמון עצלנים יש את היכולת להקדיש זמן בשביל דברים כאלה. תשלחי לטעום.
דבר שני- כן, זה מה שמעצבן במאפי שמרים. כדי שזה יצא טעים צריך להשקיע בהתפחה. בהצלחה!
דבר שני- כן, זה מה שמעצבן במאפי שמרים. כדי שזה יצא טעים צריך להשקיע בהתפחה. בהצלחה!
באותו הנושא: