6 תשובות
ברוב הזמן לא,אומר לך את זה בתור מי שהשנה (סיימתי יא) שיפר את הממוצע ציונים שלו ב20 נקודות מכיתה י וקיבלת תעודת הצטיינות.
אם תרצי טיפים שלחי לי הודעה פרטית אעזור בכיף.
נ.ב אשמח לפרח
אם תרצי טיפים שלחי לי הודעה פרטית אעזור בכיף.
נ.ב אשמח לפרח
אני מקווה בשבילי שלא
כן מלחיץ, רוב הבגרויות הן בי"א אבל יש המון מוטיבציה בי"א לעומת י"ב
קיצר שני השנים האחרונות דיי קשות שזה הגיוני כי כל השנים לפני זה למדת והתכוננת בשביל שני השנים האלה של הבגרויות, כל אחת מהן היא קשה בדרך שלה אבל זה לגמרי אפשרי וזה שווה את השמחה שיש עם כל מקצוע שאת מסיימת
קיצר שני השנים האחרונות דיי קשות שזה הגיוני כי כל השנים לפני זה למדת והתכוננת בשביל שני השנים האלה של הבגרויות, כל אחת מהן היא קשה בדרך שלה אבל זה לגמרי אפשרי וזה שווה את השמחה שיש עם כל מקצוע שאת מסיימת
כן.דורשת הרבה
כן היא דורשת הרבה
אבל יהיה לך זמן חופשי עם תסדרי את הזמן נכון
אבל יהיה לך זמן חופשי עם תסדרי את הזמן נכון
כן זה קשה רצח לא היה לי זמן פנוי בכלל
אנונימי
באותו הנושא: