7 תשובות
בחורף
אני מתה על סוודרים
אני מתה על סוודרים
בחורף כי אני אוהבת את הקפוצונים הענקיים האלה וטרנינגים וכל זה
קיץ..לא רואה איזה אופציות יש בחורף, כולם מדקלמים שיש יותר אופציות בחורף אבל בינינו חורשים על הטרנינג שלהם בתוך הפוך לא מגלחים שיערות וחנג'ים בסתר
שואל השאלה:
מה יש ללבוש בכל עונה?
מה יש ללבוש בכל עונה?
אנונימי
קיץ פי אלף יותר אפשרויות
קיץ חד משמעית, ,חורף זה סיוט עם כל הבגדים הרטובים,
אבל אני מעדיפה בכללי חורף על קיץ
אבל אני מעדיפה בכללי חורף על קיץ
בחורף אופציה לבגדים יפים יותר