תשובה אחת
את נכנסת לאפליקציה רשת 13 ואז יופיע לך "הצביעו לדייר אותו תרצו להשאיר בבית" ותלחצי על זה ואז יהיה לך עשר הצבעות ואם תצביעי בפעם הראשונה את שזה חד פעמי עושים את זה תצטרכי
שם
שם משפחה
אימייל
ותרשמי את מספר הטלפון שלך וישלחו לך קוד ותרשמי אותו ואז תוכלי להצביע ואם הצבעת כמה פעמים אז תוכלי להצביע ישר מקווה שעזרתי
שם
שם משפחה
אימייל
ותרשמי את מספר הטלפון שלך וישלחו לך קוד ותרשמי אותו ואז תוכלי להצביע ואם הצבעת כמה פעמים אז תוכלי להצביע ישר מקווה שעזרתי
באותו הנושא: