7 תשובות
שואל השאלה:
הקטע שאני לא יכולה לספר את שה לאף אחד
הקטע שאני לא יכולה לספר את שה לאף אחד
אנונימית
תזכרי שהחיים הם דינמים והכול בסדר
גם להרגיש לא בסדר זה בסדר
גם להרגיש לא בסדר זה בסדר
^^אם את רוצה לדבר בפרטי הכי בכיף
אם אין איך לשנות את זה
אז תביני שמחשבות לא יעזרו
אם יש דרך , שתפי מישהו שאת סומכת עליו,
וגם אם לא שתפי מישהו, לפרוק, גם למישהו אנונימי
אז תביני שמחשבות לא יעזרו
אם יש דרך , שתפי מישהו שאת סומכת עליו,
וגם אם לא שתפי מישהו, לפרוק, גם למישהו אנונימי
את צריכה לחשוב עליו פעם אחת
להחליט שבזה את מפסיקה
ולעשות דברים אחרים שתתעסקי בהם
להחליט שבזה את מפסיקה
ולעשות דברים אחרים שתתעסקי בהם
לחשוב על החיים שלך שיהיו טובים בעזרת השם ואולי להכין משהו כדי להסיח את הדעת
את צריכה לדבר עם מישהו על זה לפרוק זה הכי משחרר
באותו הנושא: