8 תשובות
עם שמת מזלג עד הסוף וזה לא נוזלי אז זה מוכן, יכול להיות שבמתכון העוגה יותר עבה ועשית יותר דק אז יצא פחות זמן
אנונימי
אם את מוציאה מזלג נקי בלי פירורים או רק פירורים יבשים, אז להוציא
אולי יש לך תנור תותח, לא יודעת מה לומר לך.
אולי יש לך תנור תותח, לא יודעת מה לומר לך.
אולי המעלות גבהות מדי או שמשהו בכמויות לא נכון
אם זה נראה לך מוכן וזה ממש לא נוזלי אלא יבש אז תוציאי.
מה שכתוב במתכון לא מדוייק וגם לכל אחד יש תנור אחר עם עוצמות שונות ככה שיש סיכוי ששלך פשוט חימם את זה מהר יותר וחזק יותר בגלל זה יצא ככה בזמן יותר קצר...
מקסימום תוציאי, תבדקי ואם זה נראה לך לא מוכן תחזירי לתנור.
מה שכתוב במתכון לא מדוייק וגם לכל אחד יש תנור אחר עם עוצמות שונות ככה שיש סיכוי ששלך פשוט חימם את זה מהר יותר וחזק יותר בגלל זה יצא ככה בזמן יותר קצר...
מקסימום תוציאי, תבדקי ואם זה נראה לך לא מוכן תחזירי לתנור.
אם יש לך מד טמפרטורה למטבח העוגה אמורה להיות בערך 94-97 מעלות
אנונימי
תוודה שהיא נשרפת ותמשיך עד ה45 אלה אם היא נשרפת
תשאירי אותה עוד קצת בתנור ואז תבדקי.
תקעי את המזלג בכל מני קצוות בעוגה, אם את רואה שזה מוכן בכל האיזורים אז תוציאי את זה. יכול להיות שהתנור שלכם יותר חזק מהתנור שהשתמשו בו במתכון
וואי איך באלי עוגת שוקולד עכשיו
וואי איך באלי עוגת שוקולד עכשיו
באותו הנושא: