7 תשובות
שואל השאלה:
חח ברור רק מעניין אותי מה אנשים חושבים
אנונימית
מעלה לי, לא בגלל שזה יגרום לך להראות יותר טוב (זה גם) אבל זה פשוט אומר משהו על האופי של הבנאדם
וגם ככה יהיה לנו משהו במשותף
מעלה רצח
מעלה מאוד
אנונימי
אני לא בן, אני בת.
אבל שמעתי אישית מישהו אחד החתיכים שאני הכרתי, והוא אמר שזה, ואני מצטטת-"מעלה לי ברמות".
קיצור תעשי מה שטוב לך ומאמינה מאוד שאחת כמוך שמתאמנת הרבה, מה שמאוד מרשים ומראה עלייך דברים טובים, תמצא את האחד שלה❤
בהצלחוש

נב: אם זה עושה לך טוב, כנראה שזה מה שאת צריכה להמשיך לעשות, והרבה בנים זה מעלה/ סבבה עם זה...
חיים מה את חופרת ברור שזה יעלה זאת שאלה מה זה מיותרת
אנונימית
בתור בת אני אומרת לך שמעלה